MERAVIGLIA un MERAVIGLIA PLUS klase
MERAVIGLIA klase:
MSC MERAVIGLIA – 2017.gads
MSC BELLISSIMA – 2019.gads
MERAVIGLIA PLUS klase:
MSC GRANDIOSA – 2019.gads
MSC VIRTUOSA – 2021.gads
MSC EURIBIA – 2023.gads
MERAVIGLIA un MERAVIGLIA plus klase jau ir absolūti modernizēta flote, un šīs klases kuģi tika sākti būvēt no 2017.gada.
Šie kuģi piedāvā satriecošu, apbrīnojamu restorānu un bāru skaitu (vairāk nekā divi desmiti). Tajos ir unikāla iekštelpu promenāde ar digitālām debesīm, kas bija populāra, kad tā pirmo reizi parādījās. Citas funkcijas ietver ūdens parkus, sacīkšu simulatorus, kinoteātrus un daudz ko citu. Šajā klasē jau parādās virtuālais kabīnes asistents ZOE, daudzi pakalpojumi ir digitalizēti.Šī klase jau startē ar videi daudz draudzīgākiem dzinējiem un jaunākais laineris MSC EURIBIA, kurš tiks kristīts tikai 2023.gada jūnijā, jau dodas satiksmē ar LNG sistēmu, kas samazinās kuģa siltumnīcefekta gāzu emisijas par 20%.
Meraviglia un Meravigllia plus klase tikai nedaudz atšķiras ar laineru izmēriem, bet pēc uzbūves un izklaides iespējām ir līdzīgas.
MSC MERAVIGLIA
Laineris būvēts Francijā, Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare un, kad tas tika nodots ekspluatācijā 2017. gada jūnijā, tas bija sestais lieālais kruīza kuģis pasaulē aiz Royal Caribbeans Oasis klases kruīza kuģiem un AIDAnova. Tas var uzņemt līdz 5642 pasažieriem 2250 kajītēs un 1608 apkalpes locekļus.
Uz kuģa ir daudz ko atklāt visu vecumu bērniem: aizraušanās meklētāji var apgūt augstu virvju trasi 80 metrus virs jūras. Akvaparkā Polar baseinu zonas un vairāki slidkalniņi, piltuves slidkalniņš un divi ātrgaitas cauruļu slidkalniņi gaida daudz jautrības. LEGO® rotaļu laukumā bērniem katru dienu ir iespēja veidot lieliskas lietas.
MSC BELLISSIMA
Palaists ekskpluatācijā 2019.gadā un tā ietilpība ir 5655 pasažieru, 2244 kajītes un 1595 apkalpes locekļi. Kajīšu klāstā pievienojas pieejami divstāvu divstāvu apartamenti ar privātu burbuļvannu, kā arī paplašināts MSC jahtklubs ar daudziem solārijiem, džakuzi un atsevišķu restorānu, kas paredzēts tikai dalībniekiem. Turklāt uz Bellissima klāja ir pirmā "kristāla kajīte" ar spīdīgiem kristāla elementiem visur, lai paplašinātu kuģa skaistumu.
MSC Cruises sadarbojās ar HARMANS INTERNATIONAL, lai uz MSC Bellissima un nākamajiem MSC Cruises kuģiem piegādātu "ZOE" - pirmo virtuālo palīgu, kas tiek uzstādīts uz turpmākajiem MSC Cruises kruīza kuģiem .Sadarbībā ar Swarovski MSC Bellissima piedāvāja kāpņu un dekorāciju komplektu, kas pilnībā izrotāts ar 700 000 kristāliem
MSC GRANDIOSA
Vienā gadā ar MSC BELLISIMA iznācis pirmais MERAVIGLIA PLUS klases laineris MSC GRANDIOSA.
Katrs jaunais kuģis tika konstruēts tā, lai tas būtu lielāks nekā viņu vecākās Meraviglia klases māsas, ar maksimālo pasažieru ietilpību 6334 viesi 2421 kajītēs. Pasažierus apkalpo 1704 apkalpes locekļi. Sofija Lorēna piedalījās kuģa kristībās Hamburgā 2019.gada 9.novembrī.
MSC VIRTUOSA
Uzbūvēja Chantiers de l Atlantique Saint Nazare Francijā, tas ir otrais kuģis Meraviglia- Plus klasē un MSC GRANDIOSA māsas kuģis. Sākotnēji VIRTUOSAS debija bija plāņota 2020.gada 8.novembrīm taču pandēmijas dēļ tās piegāde un nodošana ekspluatācijā tika aizkavēta. Laineris tika piegādāta MSC Cruises 2021. gada 1. februārī un tika nodota ekspluatācijā 2021. gada maijā.
Ietilpība 6344 pasžieri un 1704 apkalpes locekļi.
MSC EURIBIA
Būvēts Francijas kuģu būves uzņēmumā Saint Nazare. Izlaiduma gads 2023. Lainera klase: Meraviglia Plus
MSC Euribia ir nosaukts senās dievietes Euribijas vārdā, kura izmantoja vējus, laikapstākļus un zvaigznājus, lai pārvaldītu jūras, veicinot kuģa redzējumu, lai apgūtu vismodernākās ilgtspējīgas tehnoloģijas, lai aizsargātu un saglabātu vērtīgo jūras ekosistēmu. .
Kuģis ir arī papildināts ar pārsteidzošām jaunām funkcijām. Uz klājiem ir ne tikai daudzi oriģināli mākslas darbi, bet arī pats korpuss pirmo reizi ir vizuāls šedevrs..
Lainerim ir 2419 kajītes, pilna kapacitāte 6327 pasažieri un 1711 apkalpes locekļi
Musica klase
Tā ir nākamā klase aiz LIRICAS un šie kuģi jau ir lielāki, ar vairāk kajītēm un šajā klasē ir divreiz vairāk kajīšu ar balkonu nekā iepriekšējā. Šie vidēja izmēra kruīzu kuģi ir lielāki par Lirica klases kuģiem, taču tomēr mazāki un intīmāki nekā MSC Cruises lielie laineri. Šajā klasē vēl nav iebūvēti ūdens atrakciju parki, bet ir tikai daži baseini, burbuļvannas, lieliskas teātra zāles un ģimeniska atmosfēra. Renovēti 2026.-2021.gados
Arī šajā klasē ir 4 kruīza kuģi:
MSC MUSICA – 2006.g.
MSC ORCESTRA – 2007.g.
MSC POESIA – 2008.g.
MSC MAGNIFICA – 2010.g.
MUSICA klasē jau parādās daudz vairāk publiskās telpas. Šajos kuģos ietilpība no 2500-3500 pasažieru. Arī apkalpes locekļi ir vairāk kā 1000, salīdzinājumā ar LIRICAS klases 750 apkalpes locekļiem.
MSC MUSICA
MSC Musica ir pirmais Musica klases kruīza kuģis , kas uzbūvēts 2006. gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare. Kuģim ir 1268 pasažieru kajītes, kurās var izmitināt 2550 pasažierus ar divvietīgu noslogojumu un apkalpo aptuveni 987 apkalpes locekļi.. Kuģim ir 1268 pasažieru kajītes, kurās var izmitināt 2550 pasažierus ar divvietīgu noslogojumu un apkalpo aptuveni 987 apkalpes locekļi. Renovācija veikta 2016.gadā.
MSC ORCHESTRA
Laineris uzbūvēts 2007. gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare. Ietilpība 3200 pasažieru 1275 kajītēs, 1005 apkalpes locekļi. Pēdējās renovācijas darbi 2021.gadā.
MSC POESIA
To 2008. gadā uzbūvēja Aker Yards kuģu būvētava Saint Nazare. MSC POESIA ir māsas kuģis ORCHESTRA, MAGNIFICA un MUSICA.Šis ir pirmais kuģis MSC Cruises flotē, kuru kristīja ārpus Itālijas un Sofija Lorēna to kristīa 2008.gada 5.aprīli Doverā.
Tas spēj uzņemt 3223 pasažierus un 987 apkalpes locekļus.
MSC MAGNIFICA
MSC Magnifica pieder Musica klasei. Kuģis tika nodots ekspluatācijā 2010. gadā un pēdējo reizi tika atjaunots 2014. un 2021. gadā. Būvēts Aker Yards kuģu būvētava Saint Nazare. Kuģis var uzņemt 3223 pasažierus un 987 apkalpes locekļus.
FANTASIA klase
FANTASIA klase jau izplūst greznībā. Ietilpība 4300-4800 pasažieriem, apkalpe no 1300 – 1500. Šajos kuģos jau parādās SWAROVSKI kristāla kāpnes, teātra zāles jau līdzinās pašiem greznākajiem Eiropas teātriem. Vairāk restorānu, sporta zāle, plašāki baseini, un uz visiem kuģiem, izņemot FANTASIA parādās arī ūdensparks ar ūdens slīdkalniņiem. Protams, tāpāt kā citās klasēs, arī te ir teātra zāle, kazino, bērnu atpūtas telpas. Uz to izdošanas brīdi tie bija lielākie, labākie un greznākie kruīzu kuģi pasaulē.
MSC FANTAISA – 2008.gads renovēts 2019.gadā
MSC SPLENDIDA – 2009.gads
MSC DIVINA – 2012.gads
MSC PREZIOSA – 2013.gads
MSC FANTASIA
2008. gadā ekspluatācijā nodots MSC Fantasia ir moderns kuģis ar nepiespiestu atmosfēru. Tas bija pirmais Fantasia klases kuģis. MSC Fantasia piedāvā vietu 4363 pasažieriem un 1370 apkalpes locekļiem. Tajā ir grezna jahtkluba zona, kā arī kabīnes un sabiedriskās zonas ir veidotas ļoti bagātās krāsās. MSC Fantasia bija pirmais kuģis, kura kāpņu pakāpienus ir iestrādāti Swarovski kristāli. Stikla jumts piedāvā lielisku iespēju apbrīnot zvaigžņotās debesis naktī.
Kajītes:
Visas kabīnes ir mūsdienīgas un ērti aprīkotas, un tajos ir vannas istaba ar dušu, TV, telefons, minibārs un seifs. Kabīnes iekšpusē un ārpusē ir 12-13 kv.m lielas, bet balkona kabīnes ir 17 kvm lielas. "Suite" numuri ir pārliecinoši ar 21-53 kv.m atkarībā no "Suite" kategorijas. Dažas balkona kabīnes un visi "suite" numuri ir aprīkoti ar vannu. Padoms. Īpašajos Yacht Club Suites (kas ir pieejami tikai uz Fantasia klases kuģiem) ir daudz ērtību, piemēram, sulaiņa pakalpojumi, savs restorāns un daudz dzērienu.
MSC SPLENDIDA
Būvēts Francijas kuģu būvētavā STX France Saint Nazare 2009.gadā. Tā ietilpība 4363 pasažieru un 1370 apkalpes locekļu. Kā jau visiem MSC Cruises laineriem, arī šim krustmāte ir Sofija Lorēna un kristības notika 2009.gada 12.jūlijā Barselonā. Tam ir ekskluzīva MSC jahtkluba zona. Dizains un mēbeles, ko izstrādājusi itāļu De Jorio Design Studio, ir eleganti. Tomēr MSC Splendida atšķiras no līdzīga dizaina māsas kuģa. Viens no svarīgākajiem kuģa objektiem ir vērtīgās Swarovski kāpnes foajē, akvaparks ar iekštelpu un āra baseinu un vairāk nekā 15 strūklakām, kā arī populārā bērnu paradīze.
INTERESANTS FAKTS
Kuģa skaņas sistēma ir ieprogrammēta, lai atskaņotu vairākas dziesmas, tostarp Queen dziesmas " We Will Rock You " un " We Are the Champions " , The White Stripes " Seven Nation Army " un " How Birthday to You "
MSC DIVINA
2012. gadā ekspluatācijā nodotais MSC Divina piedāvā saviem viesiem zelta kruīzu laikmeta eleganci un glamūru apvienojumā ar modernām ērtībām un videi draudzīgumu. Kuģis pēdējo reizi tika atjaunots 2016. gadā. MSC Divina piedāvā vietu un jautrību 4345 pasažieriem un 1388 apkalpes locekļiem 333,30 metru garumā. Tas var lepoties arī ar ekskluzīvu MSC jahtkluba zonu. Publisko telpu vizuālais noformējums ir mūsdienīgs, krāsains un bieži vien grezns. De Jorio Design International stils ir īpaši redzams itāļu stila laukumā un Brodvejas lieluma teātrī. Visi viesi ir sajūsmā no iespaidīgajām Swarovski kāpnēm. MSC Divina un MSC Preziosa ir lielāki par diviem iepriekšējiem šīs klases kuģiem. Sofija Lorēna kristīja šo kuģi 2012.gada 26.maijā Marseļā.
Kajītes
MSC Divina kabīnes ir moderni un ērti mēbelētas, un tajos ir vannas istaba ar dušu un tualeti, mini bārs, seifs un televizors. Interjera un okeāna skatu kabīnes ir aptuveni 12-13 kvadrātmetru lielas. Balkonu kabīnes jau ir 17 kv.m., bet apartamenti ir 21-53 kvm, atkarībā no apartamentu kategorijas.
MSC PREZIOSA
MSC Preziosa savu darbu sākusi 2013.gadā un tam ir 1751 kajīte 3502 pasažieriem, kurus apkalpo 1370 apkalpes locekļi. Lainera pēdējā renovācija notika 2021.gadā.
Pateicoties plašajam aprīkojuma klāstam uz kuģa, visas vecuma grupas šajā ērtajā kuģī jutīsies kā mājās. No sporta un fitnesa iespējām un plašas labsajūtas zonas līdz lielam teātrim, diskotēkai un dažādiem bāriem, ikviens atradīs sev tīkamāko vietu uz MSC Preziosa klāja. Lieliska īpatnība ir 120 m garais ūdens slidkalniņš Vertigo jeb 4D kinoteātris. Apmeklējiet izrādi un izbaudiet unikālu kino pieredzi, kas ir pilna ar pārsteidzošiem vizuāliem efektiem. F1 simulatorā varat pārbaudīt savas braukšanas prasmes un izbraukt virtuālās realitātes sacīkstes. Platīna teātrī varat piedzīvot elpu aizraujošas izrādes, savukārt Millenium Star Casino varat izmēģināt savu veiksmi.
WORLD klase
Šī ir pavisam jauna laineru klase. Šis zīmola pirmais ar SDG darbināms jaunais kruīza kuģis piedāvās jaunāko un labāko ūdens pārstrādē un attīrīšanā, un jaunāki, klusāki motori mazāk traucēs okeāna ieītniekem. Uz kuģa ir 13 ēdināšanas vietas, 341 pēdu gara promenāde ar panorāmas skatu uz okeānu un rekordliels, garākais sausais slidkalniņš jūrā. Jaunās MSC Cruises ēdināšanas iespējas uz kuģa ietver mikro alus darītavu, restorānu ar pirmo hidroponisko dārzu jūrā un jaunu Vidusjūras jūras velšu restorānu.
Uz šī kuģa būs viegli atrast izklaidi neatkarīgi no ceļotāja vecuma. Kuģis piedāvā līdz šim lielāko akvaparku uz MSC kruīza kuģa, septiņus baseinus un jaunu ielu stila izklaidi.
MSC Cruises sadarbība ar LEGO ir paplašināta, iekļaujot jaunu rotaļu istabu bērniem. Jaunās aktivitātes bērnu zonās ietver 20 spēļu konsoles, septiņas VR stacijas un vairāk nekā 50 videospēles, no kurām izvēlēties. Jaunas ģimenes aktivitātes ir pieejamas no sporta programmēšanas līdz spēļu šoviem un bezpilota lidaparātu sacīkstēm.
Kuģis piedāvā 19 dažādas kabīnes ar septiņiem jauniem kabīņu dizainiem. Kuģī ir arī vairāk balkonu kabīņu nekā jebkurā citā MSC kruīza kuģī.
MSC WORLD EUROPA – 2023.gads
MSC WORLD AMERICA – 2024.gads
WORLD EUROPA
MSC World Europa ir pirmais pasaules klases kuģis, un tam ir 40 000 kvadrātmetru plašas sabiedriskās telpas. Turklāt tiks izstrādāti daudzi tehnoloģiski jauninājumi, piemēram, NFC, ar kuru varēsit norēķināties, izmantot borta karti vai noteikt savu bērnu atrašanās vietu. Īpašs MSC World Europa akcents ir jumta iekšpuses promenāde ar lielākajām LED debesīm jūrā, kas piedāvā sapņainas animācijas. 104 m garajā promenādē atradīsiet modes preču veikalus, restorānus un klusas vietas, kas ir lieliski piemērotas ēšanai vai atpūtai. Vakarā vieta kļūst par kruīza viduspunktu ar mūziku, pasākumiem un izklaidi. Ģimenes sagaida ļoti īpaša kruīza pieredze. Kuģis ar 766 kv.m platību piedāvā piedzīvojumiem bagātu un daudzveidīgu bērnu zonu ar modernām iekārtām dažādām vecuma grupām līdz 17 gadiem.Īpašs uz kuģa ir sausais slidkalniņš "The Spiral", kas iet līdz 11 klājiem un līdz ar to ir lielākais slidkalniņš septiņās jūrās.
Ietilpība: 6762 pasažieru un 2138 apkalpes locekļi 2626 kajītes
MSC World Europa piedāvā kaut ko darīt ikvienam. Arēnā Luna Park notiek vairāki pasākumi un teātra izrādes. Ir skrituļslidu diskotēka un bampermašīnas. Tiek rādītas filmas, ir spēļu šovi un bērnu aktivitātes, kā arī tematiskās ballītes.
Panorama atpūtas telpā pakaļgalā jūs gaida arī ekstravaganta izklaides programma. Vēl viena jauna aizraujoša aktivitāte ir sadarbība ar "Guiness World Records". Dažādās reizēs jums ir iespēja pārspēt Ginesa rekordus un panākt, lai jūsu vārds tiktu ierakstīts slavenajā Ginesa grāmatā. Pasaules teātrī ir arī dažādas izrādes līdz 1153 viesiem. Dienas laikā jūs gaida 7 peldbaseini un 13 burbuļvannas. Vai dodat priekšroku darbībai vai atpūtai? Vietnē MSC World Europa jūs noteikti atradīsiet abus! No vienas puses, akvaparks ar ūdens slidkalniņiem un bērnu baseinu un, no otras puses, zen baseina zona tikai pieaugušajiem uz 18. klāja. Šeit ir 2 baseini, sauļošanās klājs un ēnaina atpūtas zona — ar fantastisku skatu uz okeānu. . Un arī jahtklubs uzvar ar savu lielo sauļošanās terasi uz 2 klājiem, privāto baseinu un burbuļvannu.
Pie galvenā baseina (La Plage) jūs atkal gaidīsiet jautrību un izklaidi. Ar 3474 kvadrātmetru platību varat sauļoties dažādās zonās.
Papildus tam ir arī botāniskā dārza baseins. Tai ir pagarināms jumts, tropu bārs un atpūtas zona.
SEASIDE klase
SEASIDE klase (Piejūras klase):
Visbeidzot, ir Seaside klase, kurā ietilpst kuģi, kas ir aptuveni tāda paša vecuma kā Meraviglia klases kuģi. Pirmais šīs klases kuģis ir SEASIDE , kura pirmizrāde notika 2017. gadā, kam sekoja MSC Seaview un MSC Seashore . Ceturtais Seaside klases kuģis tika kristīts 2022.gada ziemā- MSC Seascape .
Šie kuģi ir tikpat lieli, kā Meraviglia klases kuģi, bet, kā norāda klases nosaukums, tie ir īpaši paredzēti tropu kruīziem. Uz katra kuģa ir daudz āra vietas, vairākas baseinu zonas, liela āra promenāde utt. Faktiski, ja aplūkojat MSC kruīza kuģus kopumā, Seaside klase piedāvā vairāk āra vietas vienam pasažierim nekā jebkurš cits MSC flotes kuģis. Tas nozīmē, ka apkārt kuģim divos līmeņos – gan 7.stāvā, gan 15.stāvā ir iespēja apiet kuģim apkārt pa promenādi, kurā iekļauti arī stikla tilti. Baseini gar kuģa malām ļauj peldēties un vienlaicīgi lūkoties uz pilsētu vai jūru, kad kuģis pietauvojies krastā, bāri ar galdiņiem uz āra promenādes un daudz dažādu iespēju būt jūrai tik tuvu klāt, cik vien tas ir iespējams.
SEASIDE KLASE:
MSC SEASIDE – 2017.gads
MSC SEAVIEW – 2018.gads
MSC SEASHORE – 2021.gads
MSC SEASCAPE – 2022.gads
MSC SEASIDE
Pēc piegādes 2017. gada decembrī MSC SEASIDE kļuva par lielāko kruīza kuģi, ko jebkad ir uzbūvējis itāļu kuģu būvētājs Fincantieri ar 153 516 GT , un par 14. lielāko kruīza kuģi pasaulē. Tas kļuva arī pirmo MSC Cruises laineri, kas tika kristīts Ziemeļamerikā 2017.gada 21.septembrī lielākajā pasaules kruīzu ostā MIAMI. Kā ierasts - kuģa krustmāte Sofija Lorēna. Ceremoniju vadīja Mario Lopess , un tajā uzstājās Andrea Bočelli un Kikijs Martins. Ietilpība 5119 pasažieri un 1413 apkalpes locekļi.
Akvaparku pēc pasūtījuma izstrādājis uzņēmums WhiteWater West augšējā klājā; Ja jūs nebaidāties no augstuma, noteikti vajadzētu izmēģināt arī Zip Line - garāko zip līniju uz kruīza kuģa: šeit jūs skrienat pa 105 metrus garu trasi pāri augšējam klājam līdz kuģa pakaļgalam. Ja ar to nepietiek, varat noiet 40 metrus virs jūras pa stikla celiņu kuģa aizmugurē.
MSC SEAVIEW
Tas ir otrais kuģis Seaside klasē. Kuģis ar 323 metru garumu var uzņemt līdz 5429 pasažieriem, kurus sagaida liela jautrība un dažādība visai ģimenei. Kuģa izskatu iedvesmojis Maiami Skyline. Tā piedāvā viesiem iespēju pavadīt daudz laika ārā, un tajā ir plašas āra zonas un liels skaits balkona kajīšu. Turklāt 360° promenāde ar stikla balustrādi, kas ieskauj visu kuģi, piedāvā nepārspējamus skatus uz jūru un piekrasti. Fanastisku skatu var redzēt arī stikla liftos, kā arī ātrijā, kas stiepjas vairāk nekā četros klājos.
Izlaišanas gads 2018.gada 9.jūnijs un arī šis laineris ražots itāļu kuģu būves rūpnīcā Fincantieri Monfalkonē.
MSC SEASHORE
MSC Seashore ir Seaside EVO klases kruīza kuģis, kas būvēts MSC CRUISES FINCANTIERI kuģu būvētavā Monfalkonē, Itālijā. . No 2021. gada augusta tas kļuva par vadošo kuģi MSC Seaside EVO klasē, kas ir lielāka izmēra kuģu Seaside klases apakšklasē. Kopš piegādes 2022. gada novembrī tam pievienojās māsas kuģis MSC Seascape .
Kopumā var uzņemt 5877 pasažierus un 1648 apkalpes locekļus.
Iedvesmojoties no Ņujorkas , te var atrast vairākus raksturlielumus: piemēram, 4 m augstu Brīvības statujas kopiju vai iepirkšanās zonu ar nosaukumu Taimskvērs. Šajā zonā jūs varat atrast arī 8,5 m augstu LED sienu, kas parāda Manhetenas panorāmu. Kruīza līnija pārskatīja restorāna koncepciju un pievienoja jaunu divstāvu zāli. Turklāt ūdens parks ir lielāks un ar dažām interaktīvām funkcijām. Bērni būs priecīgi par paplašināto Bērnu klubu. 339 metrus garais kuģis labi iederas labiem laikapstākļiem ar daudzām klāja iespējām un plašajām āra zonām. Turklāt MSC Seashore ir aprīkots ar vismodernākajām vides tehnoloģijām, tostarp inovatīvo SCR (Selective Catalytic Reduction System) katalītisko neitralizatoru ar aktīvo emisijas kontroles sistēmu, kā arī modernu notekūdeņu attīrīšanas sistēmu un sauszemes elektroenerģiju. savienojums.
MSC SEASCAPE
MSC Seascape tiek raksturots kā lielākais un tehnoloģiski vismodernākais kuģis, kāds jebkad ir uzbūvēts Itālijā. Kā jaunais Seaside klases kuģis MSC Seascape bagātina MSC floti kopš 2022. gada beigām. Ar 339 metru garumu MSC Seascape piedāvā vietu aptuveni 5877 pasažieriem, kā arī atpūtu un dažādību visai ģimenei. Šim kuģim atkal ir paplašināta, ekskluzīva MSC jahtkluba zona. Ar vairāk nekā 3000 kvadrātmetru platību tas ir lielākais flotē. Īpaši akcenti ir 540 metrus garā promenāde, kas atrodas vēl tuvāk ūdenim, kā arī iespaidīgais stikla tilts, no kura paveras unikāls skats uz jūru.
LIRICA klase
Šī ir pati pirmā MSC laineru klase. Tā ir mazākā kuģu klase, toties var iebraukt jebkurā ostā, tālāb maršutos iekļautas tādas nelielās ostas, kurās milzu laineri pat nevar iebraukt. LIRICA klasē ietilpst 4 kuģi:
MSC ARMONIA – 2001.g
MSC SIMFOIA – 2002.g.
MSC LIRICA – 2003.g
MSC OPERA – 2004.g
LIRICAS klases priekšrocības – ietilpība ap 1500-2000 pasažieriem – tātad ģimeniskas attiecības, nav lielas ļaužu drūzmas. Elegance un apkalpošanas kvalitāte neatpaliek no jaunajiem, lielajiem laineriem. Visi laineri renovēti 2015.-2016.gados un nedaudz pagarināti.
MSC ARMONIA
Sākotnēji būvēts 2001.gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare. Tā ir viena no pasaulē lielākajām kuģu būvētavām, kas būvē plašu komerciālo, jūras un pasažieru kuģu klāstu. 2004.gadā laineris nonāca MSC Cruises pārziņā. 2014.gadā lainerim veica renovāciju. Kuģis var uzņemt 2579 pasažierus 783 kajītēs un 760 apkalpes locekļus.
MSC SIMFONIA
Būvēts 2002.gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare. MSC cruises pārziņā nonāca 2004.gadā. Kuģim tika pievienota 24 metrus (79 pēdas) gara sekcija 10 nedēļu remonta laikā, kas sākās 2015. gada 20. janvārī, kad notika kuģa renovācija. Kuģis var uzņemt 2161 pasažierus 629 kajītēs un 761 apkalpes locekļus
MSC LIRICA
MSC Lirica ir vadošais kuģis savā kruīzu kuģu klasē , kas pieder MSC Cruises. Lirica bija pirmais jaunbūvētais kruīza kuģis, kas sāka apkalpot MSC Cruises, nevis pārpirktais, kā abi iepriekšējie laineri. Būvēts 2003.gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare. Laineris var uzņemt 1560 pasažierus 780 kajītēs. Viņas apkalpes sastāvs ir aptuveni 732. 2022.gadā tika pabeigti pēdējie renovācijas darbi.
MSC OPERA
Būvēts 2004.gadā Chantiers de l'Atlantique kuģu būvētavā Saint - Nazare un ir MSC LIRICA māsas kuģis. Laineris pārvadā 2679 pasažierus 1071 kajītē un kura apkalpes sastāvs ir aptuveni 728, pēdējie renovācijas darbi veikti 2019.gadā.